ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები



ინდივიდუალური  სასწავლო გეგმა

                       ზოგადი  ინფორმაცია

 მოსწავლე
თამარ ლომიტაშვილი
სკოლა
კეხიჯვარის საჯარო
კლასი
V
დაბადების თარიღი
10.01.2003 წ.
ასაკი
10 წლის
მშობელი
ნონა მინდიაშვილი
მისამართი
ქარელის რაიონი, სოფ. კეხიჯვარი
ტელეფონი
591 05 70 09


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 2013 წლის 1 ოქტომბრიდან 2014 წლის 15 ივნისამდე

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის კომპონენტები
 შეფასება
ძლიერი მხარეები
  • სწორი პოზიციით უკავია საწერი საშუალება;
  • რვეულში წერისას იცავს სიტყვებს შორის მანძილს;
  • იწერს დაფიდან, წიგნიდან მითითებულ ტექსტს;
  • წარმოთქვამს ორ-სამ სიტყვიან წინადადებას;
  • ასრულებს 1-ის მიმატების ოპერაციას 20-ის ფარგალში, 1-ის გამოკლებას მხოლოდ 10-ის ფარგალში;
  • დავალების მიცემის მომენტში ყურადღებიანია;
  • ყოველთვის მოწესრიგებულია,  სისტემატურად ასრულებს საკლასო და საშინაო დავალებებს;
  • უყვარს მეგობრები და მასწავლებლები.
პრობლემური სფეროები
თამარს უჭირს წაკითხულის გაგება, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა, უძნელდება ხანგრძლივი კონცენტრაცია. დავალების შესრულების დროს საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას, მალე იღლება.
მიზეზები
ნაკლებად ესმის, საჭიროებს ინდივიდუალურად ჟესტებით ახსნას, რათა გააცნობიეროს რა სამუშაო აქვს შესასრულებელი. აქვს ვერბალური კომუნიკაციის პრობლემა.
საჭიროებები
თამარს სჭირდება მისი შესაძლებლობების შესაბამისი მასალის მისთვის საინტერესო ფორმით მიწოდება, მრავალფეროვანი აქტივობები,სჭირდება წახალისება, მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით ან შესაბამისი ქულით შეფასებით.
პრაქტიკული საკითხები
მიეცეს მოკლე და მრავალფეროვანი დავალებები, დავსვათ მასწავლებელთან ახლოს, წასახალისებლად გამოვიყენოთ სიტყვიერი შექება და შესაბამისი ქულა.
საგანმანათლებლო გარემო
ზოგადსაგანმანათლებლო კლასი; მოკლე სამუშაო პერიოდები, მარტივი თვალსაჩინო ინსტრუქციები, მრავალფეროვანი აქტივობები.
პასუხისმგებელი პირები
კლასის დამრიგებელი-ახდენს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგს;
მასწავლებლები- ამზადებენ მისთვის საჭირო მასალებს და აქტივობებს, აძლევენ ინსტრუქციას მშობელს;
მშობელი ახდენს სკოლაში მიღებული ცოდნის განმტკიცებას, თვალყურს ადევნებს საშინაო დავალებების შესრულებას და სისტემატური კონტროლი აქვს მასწავლებელთან.










საგანი  - მათემატიკა

მასწავლებელი - ჯულიეტა დევრისაშვილი

გრძელვადიანი მიზანი/ები:

  • შეუსაბამოს ერთმანეთს რიცხვები, რაოდენობები;
  • შეძლოს 10-ის ფარგალში შეკრება-გამოკლება;
  • შეძლოს 20-ის ფარგალში მიმატება, გამოკლება;
  • ამოიცნოს ბრტყელი და სივრცული ფიგურები;
  • აღწეროს ბრტყელი ფიგურის კომპონენტები.
  • შეძლოს 30-ის ფარგალში შეკრება- გამოკლება;
  • შეძლოს რიცხვების წარმოდგენა ათეულებისა და ერთეულების ჯამის სახით

1. გრძელვადიანი მიზანი: შეუსაბამოს ერთმანეთს რიცხვები, რაოდენობები;

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
ცნობს რიცხვებს, უჭირს შესაბამისობის დადგენა რიცხვებსა და საგანთა რაოდენობებს შორის
რიცხვის შესაბამისი საგანთა ერთობლიობის შექმნა და პირიქით
საგანთა ერთობლიობის შექმნა, რვეულში ჩანახატების გაკეთება და მის მიხედვით რიცხვის , რაოდენობის შესაბამისობის დადგენა და პირიქით
მასწავლებელი
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
განმსაზღვრელი
შეფასება ხდება შესაბამისი ქულით
შედეგების შეჯამება:  ითვლის საგნებს , ასახელებს რაოდენობის შესაბამის რიცხვს

2. გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს 10-ის ფარგალში მიმატება - გამოკლება

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
შეუძლია 1-ის მიმატება , უჭირს 1-ის გამოკლება. ასახელებს მოცემული რიცხვის მომდევნო რიცხვს
შეძლოს 10-ის ფარგალში მიმატება
ჩხირების ან თითების გამოყენებით 10-ის ფარგალში მიმატების შესრულება;
საგნების გამოყენებით მიმატების შესრულება
მასწავლებელი
ჩხირები, საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით


შეძლოს 10-ის ფარგალში გამოკლება
ჩხირების ან თითების გამოყენებით 10-ის ფარგალში გამოკლების შესრულება;
საგნების გამოყენებით გამოკლების შესრულება
მასწავლებელი
ჩხირები, საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით

შეჯამება: ჩხირების გამოყენებით ასრულებს 10-ის ფარგალში მიმატება-გამოკლებას













3. გრძელვადიანი მიზანი:      შეძლოს 20-ის ფარგალში მიმატება, გამოკლება;



რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
შეუძლია 10-ის მიმატება , გამოკლება.
შეძლოს 20-ის ფარგალში მიმატება
ჩხირების ან თითების გამოყენებით 20-ის ფარგალში მიმატების შესრულება;
საგნების გამოყენებით მიმატების შესრულება
მასწავლებელი
ჩხირები, საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით


შეძლოს 20-ის ფარგალში გამოკლება
ჩხირების ან თითების გამოყენებით 20-ის ფარგალში გამოკლების შესრულება;
საგნების გამოყენებით გამოკლების შესრულება
მასწავლებელი
ჩხირები, საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით

შეჯამება: ჩხირების გამოყენებით ასრულებს 20-ის ფარგალში მიმატება-გამოკლებას
















4. გრძელვადიანი მიზანი:ამოიცნოს ბრტყელი და სივრცული ფიგურები;
აღწეროს ბრტყელი ფიგურის კომპონენტები.

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
შეუძლია 20-ის ფარგალში მიმატება , გამოკლება. ვერ ცნობს ბრტყელ და სივრცით გეომეტრიულ ფიგურებს.
შეძლოს ბრტყელი ფიგურის ამოცნობა;
შეძლოს სივრცული ფიგურის ამოცნობა
გეომეტრიულ ფიგურათა ერთობლიობაში ამოიცნოს მასწავლებლის მიერ დასახელებული ფიგურა. ხატავს მითითებულ ფიგურის შესაბამის ნახატს
მასწავლებელი
საგანთა , გეომეტრიულ ფიგურათა ერთობლიობა, რვეული, კალამი,ფანქარი
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით

უჭირს გეომეტრიული ფიგურების კომპონენტების დასახელება
ამოიცნოს გეომეტრიული ფიგურის შესაბამისი კომპონენტები
(წვერო, კუთხე, გვერდი, წიბო, წახნაგი)

მასწავლებელი
ფიგურები, რვეული,კალამი, ფანქარი.
განმავითარებელი-შექებით, ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით

შეჯამება: ამოიცნობს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, უჭირს სწივრცული ფიგურების ამოცნობა, დახაზვა, უჭირს კომპონენტების დასახელება












































საგანი - ისტ-ი

მასწავლებელი: ჯულიეტა დევრისაშვილი

გრძელვადიანი მიზანი (ები):

·         კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა;
·         კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვის დასწავლა;
·         კლავიატურაზე ასოების ამოცნობა
·         პროგრამა  paint-ში მუშაობა და მარტივი ნახატების შექმნა და გაფერადება;
·         პროგრამა wordpad-ში მოკლე ტექსტის აკრეფა;

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზნები
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
იცის კომპიუტერთან ჯდომა, კლავიატურაზე ამოიცნობს რამოდენიმე ასოს
კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა
კომპიუტერის მოწყობილობების ჩვენება;
რვეულში ჩანაწერების გაკეთება
მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული. კალამი
შეფასება ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით

კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვის დასწავლა
ჩვენება,როგორ ხდება ჩართვა ან გამორთვა.
ახსნა თუ რატომ არ შეიძლება კომპიუტერის ქსელიდან პირდაპირ გამორთვა
მასწავლებელი
კომპიუტერი

შეჯამება:  შეუძლია კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა. ასახელებს კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს.

                     

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზნები
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
იცის კომპიუტერთან ჯდომა, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა,კლავიატურაზე ამოიცნობს რამოდენიმე ასოს
კლავიატურაზე ასოების ამოცნობა
თავისი სახელის და გვარის აკრეფა
მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული. კალამი
შეფასება ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით

კლავიატურაზე იმ 7 ასოს ამოცნობა, რომელსაც ორმაგი მნიშვნელობა აქვს და მათი დასწავლა.shift კლავიშის გამოყენება.
ჩვენება,როგორ ხდება shift კლავიშით ასოების დაწერა, რვეულში ჩანაწერების გაკეთება და დასწავლა.
მასწავლებელი
კომპიუტერი
შეფასება ხდება ქულით.
შეჯამება:  შეუძლია კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა (საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას). ასახელებს კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს, ამოიცნობს კლავიატურაზე ასოებს, შეუძლია მოკლე ტექსტის აკრეფა( თავისი სახელი, გვარი)




რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზნები
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები

იცის კომპიუტერთან ჯდომა, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა,კლავიატურაზე ამოიცნობს ყველა ასოს.
პროგრამა paint-ში მარტივი ნახატების შესრულება.
ხატვის პროგრამაში შესვლა და ნახატის შესრულება
მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული. კალამი
შეფასება ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით


შესრულებული ნახატების გაფერადება
ერების შერჩევა, ხატვის ინსტრუმენტების გამოყენება და ნახატის გაფერადება
მასწავლებელი
კომპიუტერი
შეფასება ხდება ქულით.

შეჯამება:  შეუძლია კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა. ხატვის პროგრამაში შესვლა, მარტივი ნახატის შექმნა და გაფერადება

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზნები
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
იცის კომპიუტერთან ჯდომა, კლავიატურაზე ამოიცნობს ასოებს
პროგრამა wordpad-ში შესვლა და მცირე ზომის ტექსტის აკრეფა
ჩვენება როგორ შევიდეთ პროგრამა wordpad-ში  , რვეულში ჩანაწერის გაკეთება
მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული. კალამი
შეფასება ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით

აკრეფილი ტექსტის შენახვა
ჩვენება,როგორ შევინახოთ ტექსტი, რვეულში ჩანაწერის გაკეთება

მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული კალამი

შეჯამება:  შეუძლია პროგრამა wordpad-ში  შესვლა, მცირე ზომის ტექსტის აკრეფა და შენახვა























ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

ზოგადი ინფორმაცია

მოსწავლე
ზაკუტაშვილი ნიკოლოზ
სკოლა
კეხიჯვარის საჯარო
კლასი
v
დაბადების თარიღი
15.02.2002
ასაკი
11 წლის
მშობელი
თასოშვილი ციალა
ტელეფონი

მისამართი
ქარელის რაიონი, სოფელი კეხიჯვარი













ინდივიდუალური გეგმა 2013-14 სასწავლო წელი

საგანი: მათემატიკა

მასწავლებელი: ჯულიეტა დევრისაშვილი

გრძელვადიანი მიზნები:

  • 10-ის ფარგალში შეუსაბამოს ერთმანეთს რიცხვები და რაოდენობები;
  • ფულის ამოცნობა
  • 10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა;
  • 10-ის ფარგალში მიმატება


1.   გრძელვადიანი მიზანი

10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
ცნობს და ასახელებს 1-ს, 2-ს და 3-ს. უჭირს წერა
5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
მასწავლებელი
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით

5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
მასწავლებელი
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
შეჯამება: გაჭირვებით ახერხებს 5-ის ფარგალში რიცხვების ჩაწერას და წაკითხვას.



რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
ცნობს და ასახელებს 1-ს, 2-ს და 3-ს 4-ს, 5-ს უჭირს წერა
5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა, რიცხვებისა და საგანთა რაოდენობის შესაბამისობის დადგენა
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
მასწავლებელი
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით

10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
მასწავლებელი
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
შეჯამება: გაჭირვებით ახერხებს 5-ის ფარგალში რიცხვების ჩაწერას და წაკითხვას, მეტნაკლებად ახერხებს რიცხვებისა და საგანტა რაოდენობების შესაბამისობის დადგენას






















საგანი - ისტ-ი

მასწავლებელი: ჯულიეტა დევრისაშვილი

გრძელვადიანი მიზანი (ები):

·         კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა;
·         კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვის დასწავლა;
·         კლავიატურაზე ასოების ამოცნობა

1. გრძელვადიანი მიზანი:          კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა;

რა უნარი აქვს
მოკლევადიანი მიზნები
სასწავლო სტრატეგიები
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
რესურსები
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
ცნობს და ასახელებს კლავიატურას და მაუსს
კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა
კომპიუტერის მოწყობილობების ჩვენება;
რვეულში ჩანაწერების გაკეთება
მასწავლებელი
კომპიუტერი, რვეული. კალამი
შეფასება ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
შეჯამება

Комментариев нет:

Отправить комментарий