ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
თამარ
ლომიტაშვილი
|
სკოლა
|
კეხიჯვარის
საჯარო
|
კლასი
|
V
|
დაბადების
თარიღი
|
10.01.2003
წ.
|
ასაკი
|
10
წლის
|
მშობელი
|
ნონა
მინდიაშვილი
|
მისამართი
|
ქარელის
რაიონი, სოფ. კეხიჯვარი
|
ტელეფონი
|
591
05 70 09
|
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა 2013 წლის 1 ოქტომბრიდან 2014 წლის 15 ივნისამდე
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის კომპონენტები
|
შეფასება
|
ძლიერი
მხარეები
|
|
პრობლემური
სფეროები
|
თამარს უჭირს წაკითხულის გაგება, უჭირს კითხვებზე
პასუხის გაცემა, უძნელდება ხანგრძლივი კონცენტრაცია. დავალების შესრულების დროს
საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას, მალე იღლება.
|
მიზეზები
|
ნაკლებად ესმის, საჭიროებს ინდივიდუალურად
ჟესტებით ახსნას, რათა გააცნობიეროს რა სამუშაო აქვს შესასრულებელი. აქვს
ვერბალური კომუნიკაციის პრობლემა.
|
საჭიროებები
|
თამარს სჭირდება მისი შესაძლებლობების შესაბამისი
მასალის მისთვის საინტერესო ფორმით მიწოდება, მრავალფეროვანი
აქტივობები,სჭირდება წახალისება, მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით ან
შესაბამისი ქულით შეფასებით.
|
პრაქტიკული
საკითხები
|
მიეცეს მოკლე და მრავალფეროვანი დავალებები,
დავსვათ მასწავლებელთან ახლოს, წასახალისებლად გამოვიყენოთ სიტყვიერი შექება და
შესაბამისი ქულა.
|
საგანმანათლებლო
გარემო
|
ზოგადსაგანმანათლებლო კლასი; მოკლე სამუშაო
პერიოდები, მარტივი თვალსაჩინო ინსტრუქციები, მრავალფეროვანი აქტივობები.
|
პასუხისმგებელი
პირები
|
კლასის დამრიგებელი-ახდენს ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის მონიტორინგს;
მასწავლებლები- ამზადებენ მისთვის საჭირო
მასალებს და აქტივობებს, აძლევენ ინსტრუქციას მშობელს;
მშობელი ახდენს სკოლაში მიღებული ცოდნის
განმტკიცებას, თვალყურს ადევნებს საშინაო დავალებების შესრულებას და სისტემატური
კონტროლი აქვს მასწავლებელთან.
|
საგანი - მათემატიკა
მასწავლებელი
- ჯულიეტა დევრისაშვილი
გრძელვადიანი
მიზანი/ები:
- შეუსაბამოს ერთმანეთს რიცხვები, რაოდენობები;
- შეძლოს 10-ის ფარგალში შეკრება-გამოკლება;
- შეძლოს 20-ის ფარგალში მიმატება, გამოკლება;
- ამოიცნოს ბრტყელი და სივრცული ფიგურები;
- აღწეროს ბრტყელი ფიგურის კომპონენტები.
- შეძლოს 30-ის ფარგალში შეკრება- გამოკლება;
- შეძლოს რიცხვების წარმოდგენა ათეულებისა და ერთეულების ჯამის სახით
1.
გრძელვადიანი მიზანი: შეუსაბამოს
ერთმანეთს რიცხვები, რაოდენობები;
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
ცნობს
რიცხვებს, უჭირს შესაბამისობის დადგენა რიცხვებსა და საგანთა რაოდენობებს შორის
|
რიცხვის
შესაბამისი საგანთა ერთობლიობის შექმნა და პირიქით
|
საგანთა
ერთობლიობის შექმნა, რვეულში ჩანახატების გაკეთება და მის მიხედვით რიცხვის ,
რაოდენობის შესაბამისობის დადგენა და პირიქით
|
მასწავლებელი
|
რვეული,
კალამი, ფერადი ფანქრები
|
განმსაზღვრელი
შეფასება
ხდება შესაბამისი ქულით
|
შედეგების
შეჯამება: ითვლის საგნებს , ასახელებს რაოდენობის შესაბამის რიცხვს
|
2.
გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს
10-ის ფარგალში მიმატება - გამოკლება
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
|||||
შეუძლია
1-ის მიმატება , უჭირს 1-ის გამოკლება. ასახელებს მოცემული რიცხვის მომდევნო
რიცხვს
|
შეძლოს
10-ის ფარგალში მიმატება
|
ჩხირების
ან თითების გამოყენებით 10-ის ფარგალში მიმატების შესრულება;
საგნების
გამოყენებით მიმატების შესრულება
|
მასწავლებელი
|
ჩხირები,
საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
|
შეძლოს
10-ის ფარგალში გამოკლება
|
ჩხირების
ან თითების გამოყენებით 10-ის ფარგალში გამოკლების შესრულება;
საგნების
გამოყენებით გამოკლების შესრულება
|
მასწავლებელი
|
ჩხირები,
საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
შეჯამება:
ჩხირების გამოყენებით ასრულებს 10-ის ფარგალში მიმატება-გამოკლებას
|
||||||||||
3. გრძელვადიანი მიზანი: შეძლოს
20-ის ფარგალში მიმატება, გამოკლება;
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
|||||
შეუძლია 10-ის
მიმატება , გამოკლება.
|
შეძლოს 20-ის
ფარგალში მიმატება
|
ჩხირების
ან თითების გამოყენებით 20-ის ფარგალში მიმატების შესრულება;
საგნების
გამოყენებით მიმატების შესრულება
|
მასწავლებელი
|
ჩხირები,
საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
|
შეძლოს 20-ის
ფარგალში გამოკლება
|
ჩხირების
ან თითების გამოყენებით 20-ის ფარგალში გამოკლების შესრულება;
საგნების
გამოყენებით გამოკლების შესრულება
|
მასწავლებელი
|
ჩხირები,
საგანთა ერთობლიობა, რვეული, კალამი.
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
შეჯამება:
ჩხირების გამოყენებით ასრულებს 20-ის ფარგალში მიმატება-გამოკლებას
|
||||||||||
4. გრძელვადიანი მიზანი:ამოიცნოს ბრტყელი და სივრცული
ფიგურები;
აღწეროს ბრტყელი ფიგურის
კომპონენტები.
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
|||||
შეუძლია 20-ის
ფარგალში მიმატება , გამოკლება. ვერ ცნობს ბრტყელ და სივრცით გეომეტრიულ
ფიგურებს.
|
შეძლოს
ბრტყელი ფიგურის ამოცნობა;
შეძლოს
სივრცული ფიგურის ამოცნობა
|
გეომეტრიულ
ფიგურათა ერთობლიობაში ამოიცნოს მასწავლებლის მიერ დასახელებული ფიგურა. ხატავს
მითითებულ ფიგურის შესაბამის ნახატს
|
მასწავლებელი
|
საგანთა ,
გეომეტრიულ ფიგურათა ერთობლიობა, რვეული, კალამი,ფანქარი
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
უჭირს
გეომეტრიული ფიგურების კომპონენტების დასახელება
|
ამოიცნოს
გეომეტრიული ფიგურის შესაბამისი კომპონენტები
(წვერო,
კუთხე, გვერდი, წიბო, წახნაგი)
|
|
მასწავლებელი
|
ფიგურები,
რვეული,კალამი, ფანქარი.
|
განმავითარებელი-შექებით,
ან მითითებით;
განმსაზღვრელი-ქულით
|
|||||
შეჯამება: ამოიცნობს
ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, უჭირს სწივრცული ფიგურების ამოცნობა, დახაზვა,
უჭირს კომპონენტების დასახელება
|
||||||||||
საგანი
- ისტ-ი
მასწავლებელი:
ჯულიეტა დევრისაშვილი
გრძელვადიანი მიზანი (ები):
·
კომპიუტერის
მოწყობილობების დასწავლა;
·
კომპიუტერის
ჩართვა-გამორთვის დასწავლა;
·
კლავიატურაზე
ასოების ამოცნობა
·
პროგრამა
paint-ში მუშაობა და მარტივი ნახატების შექმნა და გაფერადება;
·
პროგრამა
wordpad-ში მოკლე ტექსტის აკრეფა;
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
იცის
კომპიუტერთან ჯდომა, კლავიატურაზე ამოიცნობს რამოდენიმე ასოს
|
კომპიუტერის
მოწყობილობების დასწავლა
|
კომპიუტერის
მოწყობილობების ჩვენება;
რვეულში
ჩანაწერების გაკეთება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული. კალამი
|
შეფასება
ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
|
|
კომპიუტერის
ჩართვა-გამორთვის დასწავლა
|
ჩვენება,როგორ
ხდება ჩართვა ან გამორთვა.
ახსნა თუ
რატომ არ შეიძლება კომპიუტერის ქსელიდან პირდაპირ გამორთვა
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი
|
|
შეჯამება: შეუძლია
კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა. ასახელებს კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს.
|
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ ეხმარება
მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
იცის
კომპიუტერთან ჯდომა, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა,კლავიატურაზე ამოიცნობს
რამოდენიმე ასოს
|
კლავიატურაზე
ასოების ამოცნობა
|
თავისი
სახელის და გვარის აკრეფა
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული. კალამი
|
შეფასება
ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
|
|
კლავიატურაზე
იმ 7 ასოს ამოცნობა, რომელსაც ორმაგი მნიშვნელობა აქვს და მათი დასწავლა.shift კლავიშის გამოყენება.
|
ჩვენება,როგორ
ხდება shift კლავიშით
ასოების დაწერა,
რვეულში ჩანაწერების გაკეთება და დასწავლა.
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი
|
შეფასება
ხდება ქულით.
|
შეჯამება: შეუძლია
კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა (საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას). ასახელებს
კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს, ამოიცნობს კლავიატურაზე ასოებს, შეუძლია
მოკლე ტექსტის აკრეფა( თავისი სახელი, გვარი)
|
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
||||||
იცის
კომპიუტერთან ჯდომა, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა,კლავიატურაზე ამოიცნობს ყველა
ასოს.
|
პროგრამა paint-ში მარტივი ნახატების შესრულება.
|
ხატვის
პროგრამაში შესვლა და ნახატის შესრულება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული. კალამი
|
შეფასება
ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
|
||||||
|
შესრულებული
ნახატების გაფერადება
|
ერების
შერჩევა, ხატვის ინსტრუმენტების გამოყენება და ნახატის გაფერადება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი
|
შეფასება
ხდება ქულით.
|
||||||
შეჯამება: შეუძლია
კომპიუტერის ჩართვა, გამორთვა. ხატვის პროგრამაში შესვლა, მარტივი ნახატის
შექმნა და გაფერადება
|
|||||||||||
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
სასწავლო სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
||||||
იცის
კომპიუტერთან ჯდომა, კლავიატურაზე ამოიცნობს ასოებს
|
პროგრამა wordpad-ში შესვლა და მცირე ზომის ტექსტის აკრეფა
|
ჩვენება
როგორ შევიდეთ პროგრამა wordpad-ში , რვეულში ჩანაწერის გაკეთება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული. კალამი
|
შეფასება
ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
|
||||||
|
აკრეფილი
ტექსტის შენახვა
|
ჩვენება,როგორ
შევინახოთ ტექსტი, რვეულში ჩანაწერის გაკეთება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული კალამი
|
|
||||||
შეჯამება: შეუძლია პროგრამა
wordpad-ში შესვლა, მცირე ზომის ტექსტის აკრეფა და
შენახვა
|
|||||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
ზაკუტაშვილი ნიკოლოზ
|
სკოლა
|
კეხიჯვარის საჯარო
|
კლასი
|
v
|
დაბადების თარიღი
|
15.02.2002
|
ასაკი
|
11
წლის
|
მშობელი
|
თასოშვილი ციალა
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ქარელის რაიონი, სოფელი კეხიჯვარი
|
ინდივიდუალური გეგმა 2013-14 სასწავლო წელი
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი: ჯულიეტა დევრისაშვილი
გრძელვადიანი მიზნები:
- 10-ის ფარგალში შეუსაბამოს ერთმანეთს რიცხვები და რაოდენობები;
- ფულის ამოცნობა
- 10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა;
- 10-ის ფარგალში მიმატება
1. გრძელვადიანი მიზანი
10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა
და წაკითხვა
რა უნარი აქვს
|
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო სტრატეგიები
|
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
|
ცნობს და ასახელებს 1-ს, 2-ს და 3-ს. უჭირს წერა
|
5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
|
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
|
მასწავლებელი
|
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
|
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
|
|
5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
|
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
|
მასწავლებელი
|
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
|
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
|
შეჯამება: გაჭირვებით ახერხებს 5-ის ფარგალში რიცხვების ჩაწერას და
წაკითხვას.
|
რა უნარი აქვს
|
მოკლევადიანი მიზანი (მიზნები)
|
სასწავლო სტრატეგიები
|
ვინ ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების ფორმა და ინსტრუმენტები
|
ცნობს და ასახელებს 1-ს, 2-ს და 3-ს 4-ს, 5-ს უჭირს წერა
|
5-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა, რიცხვებისა და საგანთა
რაოდენობის შესაბამისობის დადგენა
|
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
|
მასწავლებელი
|
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
|
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
|
|
10-ის ფარგალში ციფრების ჩაწერა და წაკითხვა
|
ციფრების კონტურზე ხაზის შემოტარება;
რიცხვების წაკითხვა
|
მასწავლებელი
|
წინასწარ მომზადებული მასალა;
რვეული, კალამი, ფერადი ფანქრები
|
მისი მცირეოდენი წარმატება შექებით და შესაბამისი ქულით
|
შეჯამება: გაჭირვებით ახერხებს 5-ის ფარგალში რიცხვების ჩაწერას და
წაკითხვას, მეტნაკლებად ახერხებს რიცხვებისა და საგანტა რაოდენობების
შესაბამისობის დადგენას
|
საგანი
- ისტ-ი
მასწავლებელი:
ჯულიეტა დევრისაშვილი
გრძელვადიანი მიზანი (ები):
·
კომპიუტერის
მოწყობილობების დასწავლა;
·
კომპიუტერის
ჩართვა-გამორთვის დასწავლა;
·
კლავიატურაზე
ასოების ამოცნობა
1. გრძელვადიანი მიზანი:
კომპიუტერის მოწყობილობების დასწავლა;
რა უნარი
აქვს
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
სასწავლო
სტრატეგიები
|
ვინ
ეხმარება მოსწავლეს
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმა და ინსტრუმენტები
|
ცნობს და
ასახელებს კლავიატურას და მაუსს
|
კომპიუტერის
მოწყობილობების დასწავლა
|
კომპიუტერის
მოწყობილობების ჩვენება;
რვეულში
ჩანაწერების გაკეთება
|
მასწავლებელი
|
კომპიუტერი,
რვეული. კალამი
|
შეფასება
ხდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი 10 ბალიანი ქულებით
|
შეჯამება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий